Hier vindt u het antwoord op veelgestelde vragen die PlexiDirect.nl krijgt.

  1. De bestelling die ik heb ontvangen is niet compleet, klopt dit?
    Het kan voorkomen dat u uw bestelling niet in één keer ontvangt. Onze schermen en pootjes worden namelijk vaak in afzonderlijke pakketten verzonden. U krijgt in dat geval altijd 2 track & trace codes.
  2. Ik heb doorzichtig plexiglas besteld, maar het lijkt mat?
    In dit geval heeft u waarschijnlijk de folies aan beide zijden nog niet verwijderd.
  3. Wat is de levertijd?
    Binnen 24 uur nadat u een bestelling heeft geplaatst, bieden wij deze aan aan de transporteur. Vervolgens duurt het tot 2 werkdagen voordat u uw bestelling binnen heeft. In uitzonderlijke gevallen duurt de levering van uw pakket langer.
  4. Kan ik het plexiglas komen afhalen?
    Door de richtlijnen van het RIVM in verband met het Coronavirus is afhalen alleen mogelijk op afspraak.
  5. Welke betaalmethoden zijn er bij PlexiDirect.nl?
    PlexiDirect.nl biedt de mogelijkheid tot beveiligde betaling met iDEAL, Mastercard/Visa, Bancontact, Sofort en Billink achteraf betalen.
  6. Waarvoor kan ik plexiglas gebruiken?
    Plexiglas is lichtgewicht en kan tot 25 keer zo sterk zijn als glas. Het is ook nog eens zeer bewerkbaar en daardoor zeer breed in te zetten. Denk bijvoorbeeld aan interieur- en meubelbouw, uithangborden, lichtbakken, winkelinrichting, scheidingswanden etc.
  7. Wat betekent UV-werend?
    Met ‘UV-werend’ wordt bedoeld dat de kleur van het plexiglas niet wordt aangetast doordat hier zonlicht op schijnt.
  8. Wat betekent kraswerend?
    De term ‘kraswerend’ betekent: ”Bestand tegen een licht schurende belasting”. Denk hierbij aan veelvudige reiniging met de hand.