Verzend- en retourbeleid

Verzending

Normaal gesproken worden verzendingen binnen 1-2 werkdagen verstuurd. Mocht u uw bestelling na 3 werkdagen nog niet hebben ontvangen, laat het ons dan weten zodat wij het kunnen oplossen.

Track-en-trace code

Nadat u bij PlexiDirect.nl besteld hebt, krijg u een email met de bestelbevestiging. Zodra uw bestelling verstuurd wordt, krijgt u ook automatisch de track-en-trace code zodat u kunt zien waar uw bestelling is en wanneer het bezorgd zal worden.

Afhalen in PlexiDirect

Wilt u uw bestelling afhalen bij PlexiDirect in Kampen (NL), neem dan contact met ons op, zodat we kunnen afstemmen op welk moment het afhalen het best schikt.

Bij het plaatsen van een bestelling in onze webshop dient u bij de verzendmethode te vermelden dat u het pakket zelf wilt ophalen. Het afhalen is alleen mogelijk op afspraak.

Schade tijdens transport

Is (een deel van) uw bestelling beschadigd tijdens transport, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. We inventariseren in samenspraak met onze vervoerder de schade en leveren u waar nodig een nieuw product.

In geval van schade tijdens transport dient u binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw bestelling bij ons te reclameren. Doet u dit niet, dan kan de schade niet verhaald worden op de transporteur en dus niet aan u worden vergoed.

Retourbeleid

Indien u, om welke reden dan ook, niet tevreden bent over een product dat u online heeft aangeschaft, dan kunt u deze binnen 5 werkdagen na ontvangst van het product naar ons retourneren.

Neem in alle gevallen eerst contact met ons op alvorens u een retourzending wilt doen. Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected] of neem op andere wijze contact met ons op. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, besteldatum en bestelnummer.

N.B.

– Op maat gemaakte producten en gebruikte producten kunnen niet geretourneerd worden.

– Indien de beschermfolie van de plexiglas schermen is verwijderd, kunnen de producten niet geretourneerd worden.

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de verzender. Na ontvangst en controle van uw retourzending zal het factuurbedrag (minus verzendkosten) aan u worden teruggeboekt worden, mits het product 100% in nieuwstaat verkeert. PlexiDirect behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het product reeds gebruikt of beschadigd is.

Defect product

In geval van een defect product dient u tevens de reden van retournering te vermelden en te voorzien van eventuele foto’s van het product en/of de verpakking.

Na beoordeling en goedkeuring van uw retour aanvraag ontvangt u van ons een bevestigings-email. U dient het product degelijk, in originele verpakking en voldoende gefrankeerd naar ons op te sturen:

PlexiDirect
Eckertstraat 14
8263 CB Kampen
Nederland